Sayfalar

8 Haziran 2012

Naber?

Merhaba blogum, sevgili blogum.. Nasılsın? Valla bana yüz vermesen, kafanı çevirip duymamış gibi yapsan, "siz de bi sinek vızıltısı duydunuz mu?" desen yeridir, hakettim.. Çok boşladım seni son zamanlarda.. Hani şu yazımı inat edip yayınlamasan kızmayacağım o derece.. Valla bak.. asdfghgfdsdgf yok lan çok pis kızarım aslında.. Hatta ayıp küfürler de edebilirim bence deneme hiç.. Neyse kısa kesiyorum, bu benim ortama tekrar alışma yazım olsunmuş meğersem.. Ayağım alışsın falan.. Çok sevgili okuyucularıma da selam eder, en kısa zamanda(gerçekten) görüşmeyi ümit ederekten aranızdan ayrılırım..

12 yorum:

  1. ayağın alışsın gerçekten :D sırf o tumblr gif'lerinden bir post yazsan gene olur yav, yeter ki yaz bişeyler. özledik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asdfghgfdsdfgh tumblr gif'leri aklı zaten karışık olup da sürekli sorun çıkaran blogumun beynini tamamen eritir falan,hiç denemeyeyim bence asdfghjkasdfgh döneceğim inşallah ya,özledim bişeyler saçmalamayı şurda:)) en önemlisi sizlerin yazdıklarınızı okumayı özledim.. yazmayınca buraya uğramıyorum,dolayısıyla kimseyi takip de edemiyorum.. bu açığımı da kapatacağım inşallah:)

      Sil
  2. hikaru haklı. tumblrda güncel olduğunun çeyreği kadar güncel olsan yine de yazına yetişemezdik fkjgbsdkgjbsetrg. yapma böyle şeyler, kırma blogcağızını jsfgşsdjgnsdg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ivit buraya da çok pis ihanet ediyorum aslında asdfghjhgf tumblr'la aldatıyorum resmen asdfghjkljhgdfghj artık enerjimin bi kısmını da buraya harciğiciim söz veriyorum asdghjkhgdsdfhj

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. ben de sizleri çok özledim:) twitter'da konuşmak bloglar arası mekik dokumanın yerini tutmuyor tabi:)

      Sil
  4. http://25.media.tumblr.com/tumblr_lll23iALVi1qav8v0o1_400.gif
    http://i3.photobucket.com/albums/y60/dani3229/kpop%20gifs/minspazz.gif
    http://desmond.imageshack.us/Himg412/scaled.php?server=412&filename=ec9888ec9888rlaal153.gif&res=landing
    Ne kadar mutlu olduğumu görüyosun diğ mi :''')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yııııığğğğğğ bibiğim!!! bıknısıldımıtlııldım :)) senin mutlu olman da beni mutlu etti :) http://i56.tinypic.com/33424jo.jpg

      Sil
  5. Hani en kısa zamanda yazı yazacaktın?? :)
    Mimledim seni: http://bunusevdim.wordpress.com/2012/06/22/ikisi-bir-arada-mimi/
    En kısa zamanda yazmaya yeniden başla olmaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bütün mimlerimi bir anda sunmayı planlıyordum ki bu da üstüne geldi:D tamam söz yazacam en kısa zamanda:D

      Sil
  6. sen geldin ve ben blogunu buldum ehe ^^
    hoşgeldin o zamaaaaaaaaaan *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana ozaman :) hoşbuldum :)

      ve sen de hoşgeldin :)

      Sil